Proč právě já?

Spolupráce se společností Allrisk, a.s. je v mnoha ohledech splněným snem toho, jak si klienti představují ideálního partnera v oblasti financí na dlouhé roky vzájemné spolupráce. Když se totiž na každé úvodní schůzce klientů ptám, jak si konkrétně oni představují ideální péči o své finance či pojištění, téměř vždy to přesně koresponduje se třemi základními hodnotami naší společnosti, třemi pilíři, na kterých stojí naše dlouholetá práce.

Jaké to jsou?

dashboard-favicon-16x16

Celý život hledám toho jednoho člověka, který se o mě kompletně postará a kterému můžu plně důvěřovat.
Trust Word Two People Handshake Speech Bubble

Tzv. „pravidlo tří“, neboli stav, kdy můžete VŠECHNY své otázky z oblasti financí řešit u jedné firmy – u jednoho člověka – na jednom telefonu, je přesně to, co dnes skoro každý v přetechnizované době plné tisíců nepřehledných voleb a možností hledá. Častokrát začneme s klientem na zákonném autopojištění, až časem začneme řešit bydlení v podobě výběru domu nebo bytu, hypotéky a jeho kvalitním pojištěním, následuje životní pojištění rodiny, spoření na důchod nebo investování, jakmile auto doslouží nový vůz atd. až se několikaletá spolupráce nezřídka vyvine i v osobní přátelství obou rodin makléře a klienta. A může být něco víc, než taková osobní vazba na člověka, který se Vám kompletně stará o zásadní životní otázky a zároveň je to Váš kamarád?

dashboard-favicon-16x16

Když se něco stane, absolutně bych nevěděl co mám dělat, jak od pojišťovny dostat to, na co mám nárok.

Hlášení pojistné události bez cizí pomoci :(

Hlášení pojistné události bez pomoci…

Tzv. „výluky“ jsou v každém pojištění, žádná smlouva není všespásná, to je třeba si uvědomit. Častokrát se ale pojišťovny snaží z placení vysmeknout tím, že se chytají různých formálních pochybení. A ruku na srdce, víte jak správně nafotit nabourané auto nebo vytopený byt? Víte, jak správně vyplnit hlášenku pojistné události, jaká slova použít? Víte, kam máte zavolat nebo napsat? Víte, jaké dokumenty a doklady budete potřebovat? Nevíte… a je to pochopitelné, nepotřebujete to znát, neřešíte to denně. Kdo to ale denně řeší, je tým našich vlastních likvidátorů pojistných událostí. Ti ví přesně, jak to nafotit, jak to sepsat, kam zavolat a celou záležitost řeší od A do Z za Vás! Toto je v mých očích naše největší jedinečnost a přidaná hodnota pro Vás. Na rozdíl od konkurence totiž naše práce podpisem smlouvy teprve začíná.

dashboard-favicon-16x16Vždy jsem chtěl dostat něco navíc, aby si vážili doby co u nich jsem. Abych dostal navíc něco jedinečného a výhodného.

VIP Rubber StampVěrnosti si vážíme, obzvlášť v dnešní době, kdy zákazníci napříč sektory neloajálně jsou po nejlevnějším šuntu a dívají se jen a pouze na cenu. Nikdy nebudeme tvrdit, že jsme ti úplně nejlevnější. Jde nám o nejlepší možný poměr výkon/cena a o přidanou hodnotu. Proto si vyvíjíme vlastní produkty na líč. Ať už je to vlastní autopojištění, cestovní pojištění, pojištění právní ochrany nebo věrností program extrémně levného telefonování pro naše klienty, nic podobného v České republice neseženete. Na všechno máte navíc jedno telefonní číslo asistence dostupné 24/7 a online přístup kdykoliv a kdekoliv přes klientský portál www.mujallrisk.cz.

A proč právě já?

marek2Přináším Vám možnost šetřit čas, peníze, získat dlouhodobého partnera na roky spolupráce, pomoc při řešení problémů a jejich prevenci a získat každý rok přístup k něčemu novému a mimořádnému a to díky třem výše uvedeným hodnotám, které beru za vlastní. To vše v příjemné uvolněné atmosféře na jednání a hlavně, srozumitelně v lidské řeči. Mým zásadním cílem totiž je nejen abyste mi věřili, ale abyste porozuměli tomu proč a co spolu probíráme a dlouhobě tak zvyšovali svou vlastní finanční gramotnost. A pokud byste nerozuměli přes nadužvání odborných termínů tomu co říkám, nedozvěděli byste se nic a to dlouhodobě nemá smysl ani pro jednu stranu.

 


Facebook

Twitter